duminică, 8 august 2010

POLI - cfr cluj 3 - 2

"Important e că au trecut peste toate problemele, e exact ce le-a cerut Petrovici jucătorilor înainte de fiecare meci. În ciuda acestui gol primit în prelungiri, cred că e o victorie destul de clară".
Daniel Stanciu

"Am început mai bine partida, însă o echipă cum sîntem noi nu trebuia să fie egalată aşa uşor. Cred că şi la 2-1 trebuia să încercăm mai multe şi, poate, dacă am fi ţinut mai mult timp de acest rezultat, am mai fi avut o şansă.
La 3-1, meciul era deja închis. Întotdeauna la Timişoara am simţit pe pielea noastră ce înseamnă să joci un meci pe acest stadion.
Andrea Mandorlini

"S-a confirmat ce spuneam: că pentru jucători nu este nevoie de o motivaţie din partea antrenorului, la meciurile importante. La pauză, le-am spus jucătorilor să joace fotbal şi că nu are importanţă dacă pierdem sau cîştigăm.
Evoluţiile din ultima vreme ne obligă să continuăm pe acelaşi drum, pentru că, atunci cînd joci, suporterii vin la stadion. Cred că jucătorii s-au detensionat astăzi şi au arătat că se poate mai bine. Am văzut acest lucru la antrenamente, din păcate nu şi la meciurile oficiale de pînă acum.În ultimele 15 minute, am simţit că nu mai putem pierde acest meci. CFR Cluj e o echipă puternică, ştie să profite de orice şansă, ceea ce s-a văzut şi azi.
Cele două mari greşeli ale fundaşilor noştri le-au dat ocazia clujenilor să înscrie. Este foarte greu să revii atunci cînd domini şi primeşti gol. Dacă la finalul sezonului ne vom afla pe un loc de Liga Europa, voi fi foarte satisfăcut"
Vladimir Petrovici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu