luni, 4 iunie 2018

ACS POLI TIMISOARA - O NOUA RETROGRADARE. 2018

ACS Poli Timișoara și-a încheiat în această seară aventura în Liga 1. Bănățenii au retrogradat în liga secundă, în ciuda victoriei de pe terenul Concordiei Chiajna, 1-0. Imediat după finalul meciului, Adrian Neaga, antrenorul bănățenilor, a vorbit despre cauzele care au dus la retrogradarea echipei și planurile sale de viitor. 
"Este dureros că am retrogradat. Le-am spus băieților să aibă atitudinea necesară pentru a câștiga meciul și a ieși cu fruntea sus. Consider că eram echipa care merita să rămână în Liga 1. N-a fost să fie. Țin să-mi felicit jucătorii și mulțumesc celor care mi-au acordat șansa de a antrena acest grup. Indiferent de problemele pe care le-am avut, am respectat competiția până la capăt.

N-am avut bani de transferuri, n-am avut bani de salarii. Dar au fost și alte probleme, mă refer la problemele de arbitraj contra Timișoarei. 
Nu știu dacă rămân, va fi o ședință în această săptămână. Vedem ce decizie se va lua. A fost o experiență plăcută și o sursă de motivație pentru viitor. Am antrenat un grup de jucători foarte buni și mi-aș dori să rămân, să construim o echipă și să promovăm în prima ligă", a declarat "Rică" Neaga, la TV Telekom Sport. 
ACS Poli Timișoara a retrogradat în liga secundă după ce FC Voluntari a obținut punctul de care avea nevoie în meciul cu Juventus.
sursa GSP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu