sâmbătă, 11 septembrie 2010

Pleaca Petrovic ? / Nu ar refuza Serbia / Vladimir Petrovici a recunoscut ieri că ar fi tentat să accepte oferta federaţiei sarbe.

"Recunosc că am avut o discuţie cu oficialii Federaţiei în urmă cu trei săptămîni, vă pot spune că am discutat mai multe lucruri. Dacă va exista o oferta scrisă şi concretă, atunci mă voi pune la masă şi voi discuta mai întîi cu preşedintele şi cu managerul sportiv".
Petrovici.
"Sînt bucuros că nu am fost uitat şi pot să spun că pentru un antrenor este vîrful carierei sale să preia echipa naţională. De foarte multe ori am fost propus, dar niciodată nu s-a concretizat nimic. Timpul va arăta ce se va întîmpla".
Petrovic

Sportske Zurnal, cotidianul numărul 1 de sport din Serbia, a anunţat ieri că lupta finală pentru postul de selecţioner se dă între antrenorul lui Poli şi Ljupko Petrovici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu