joi, 9 septembrie 2010

Cosmin Contra ramane la Poli

"Colegii şi-au dorit foarte mult să rămân la Timişoara şi pînă la urmă am rămas la Timişoara. Am fost mulţumit şi de oferta Timişoarei pentru că altfel nu rămîneam. Nu am avut alte oferte şi sînt bucuros că am rămas aici pentru că am început o muncă acum o lună şi jumătate şi îmi doream să o duc pînă la capăt. Nu ştiu ce se va întîmpla după data de 31 decembrie cînd îmi va expira contractul. În situaţia mea este mai bine că am semnat pe trei luni. Am văzut acel mesaj al lui Zicu şi mi-a căzut bine chiar dacă îl rugasem să nu facă acel gest. A fost aseară o masă cu băieţii şi m-au făcut chiar să mă simt prost că nu semnasem deja contractul. Dorinţa lor ca eu să rămîn a contat foarte mult pentru mine".
Cosmin Contra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu